اتاق خوابی دوست داشتنی (بخش سوم)
نوشته شده توسط : بابك

چهارده: سبک استراحت گاه شیک

تخت در قسمتی دنج قرار دهید و دو طرف آن را با میز های کوچک کنار تختی، چراغ خواب ها و آینه های زیبا پر کنید.

پانزده: اثر طرح

برای داشتن اتاق خوابی زیبا و منحصر به فرد لزوما به اثاث گران قیمت نیاز ندارید بلکه کافیست، توجه خود را صرف طرح و رنگ و چیدمان اتاق کنید. طرح بالشت های تخت باید گیرا باشد. به کار گیری رنگ های روشن و کم رنگ مثل یاسی در کنار شیری، اتاقی شیک و زیبا را تحویل شما می دهد. می توانید کادر هایی بر دیوار طراحی کنید تا در صورت تمایل از آن ها به عنوان قاب عکس های زیبا استفاده کنید.

شانزده: سبکی ظریف و زنانه

 در این نوع اتاق تمامی رنگ ها، طرح ها و چلچراغ ها به گونه ای ظریف و دارای لطافت هستند که حالتی زنانه به اتاق می دهند. ترکیب غیر معمول رنگ و طرح ها در این سبک، بسیار جذاب است.


هفده: اتاق زیر شیروانی به عنوان اتاق خواب

انتخاب اتاق زیر شیروانی به عنوان اتاق خواب، ایده جالبی است. می توانید سقف اتاق را سفید رنگ کنید تا سبکی کلاسیک به آن دهد. گاهی بارزترین ویژگی یک اتاق، هنرها و صنایع سنتی به کار رفته در آن است. برای حفظ این حس و حال سنتی در اتاق، می توان تختی را که رنگ های گرمی دارد، در کنار پنجره قرار داد. بهتر است رنگ سقف اتاق با رنگ اثاث، هم خوانی داشته باشد.

هجده: سبک اتاق چند سطحی

    می توانید برای افزایش جذابیت و شکوه اتاق تان، پنجره های بلندی در اتاق تعبیه کنید تا روشنایی زیادی وارد اتاق شود همچنین می توانید کف پوش آن را به گونه چند سطحی طراحی کنید که لازم باشد یک یا دو پله را بالا برویم تا به کف اتاق برسیم. رنگ قهوه ای تیره، برای کف پوش مناسب به نظر می رسد. حواستان باشد که فرشینه با کف پوش در هماهنگی باشد. باز هم لازم است رنگ دیوار ها با بافت به کار رفته در اتاق در تناسب باشد.

نوزده: سبک مدرن اما متفاوت
چنین اتاقی باید ساده اما بسیار ماهرانه چیدمان شود. برای مدرن جلوه دادن اتاق می شود تختی استفاده کرد که دارای چهار تیرک در اطرافش می باشد. طراحی دیوار های آجری و کف چوبی برای اتاق می تواند تضاد چشمگیری با سرویس خواب امروزی اتاق ایجاد کند که بسیار جالب است.





:: بازدید از این مطلب : 326
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 16 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: