اتاق خوابی دوست داشتنی ( بخش دوم)
نوشته شده توسط : بابك

هفت: سبکی ساده و در عین حال شیک

انتخاب رنگی مناسب و آرامش بخش برای دیوار های اتاق خواب و به کارگیری مبلمان شیک و زیبا، فضای گیرایی را خلق می کند. استفاده از چلچراغی باشکوه نیز خالی از لطف نیست. بهتر است رنگ کف اتاق به گونه ای باشد که گویا انعکاسی از رنگ سقف اتاق می باشد.

هشت: سبکی عاری از تجمل

    برای داشتن اتاقی با چنین سبکی باید مبلمانی زیبا با رنگ بندی خنثی انتخاب کنید. بهتر است در دکور اتاق، از اسباب و لوازم بزرگ استفاده کنید. می توانید برای خاص جلوه دادن اتاق، تخت را به صورت مورب قرار دهید. فراموش نکنید که رنگ هایی که در طراحی اتاق به کار می گیرید باید با هم هماهنگ باشند.

نه: سبک حکیمانه

    ایده ای فوق العاده برای دکور اتاق خواب این است که از تعداد محدودی از رنگ ها در طراحی اتاق، استفاده شود. رنگ سفید اتاق خواب را به مکانی به عنوان منبع آرامش تبدیل می کند. لازم است، طرح و رنگ تمامی دیوار ها، کف، سقف، پرده ها، تخت و کوسن ها، در هماهنگی کامل باشد.

ده: سبک خواب آور

     در این نوع سبک تخت خواب کانون توجه است و اثاث زیادی در اتاق نیست. تخت خواب باید به گونه ای در اتاق تعبیه شود که توجه ها به سمت آن کشیده شود. رنگ دیوار ها و تخت و سایر دکوراسیون باید ساده باشد.

یازده: سبکی ساده ولی باشکوه

 در این سبک، اتاق خواب باید به گونه ای طراحی شود که انگار مخصوص شاهزادگان است ولی این شما هستید که ساکن آن جاییید. تخت باید تاجی بزرگ و سلطنتی داشته باشد، بافت رو تختی باید مخملی و به رنگی گرم باشد. می توان در پای تخت دو صندلی کوتاه قرار داد تا بر شکوه آن افزود. دیوار پوش های گلدار  که با سایر لوازم همخوانی دارد جلال اتاق را دو چندان می کند.

دوازده: سبک شاد

    برای ایجاد فضایی شاد و متفاوت بهتر است ترکیبی از رنگ های نا هماهنگ را در دکوراسیون اتاق داشته باشیم.

سیزده: سبک ناشی از رنگ های گرم

می توانید تخت و میز های کنار تختی مدرنی را برای اتاق انتخاب کنید اما با این حال با فرشی که طرحی سنتی دارد و نصب تصاویری بالای تخت، سبک کلاسیک آن را حفظ کنید. اتاق را با گل های تازه مزین کنید و از رنگ های گرم در دکور اتاق حتما استفاده کنید.





:: بازدید از این مطلب : 309
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: